WellneZ by Anna
Personlig träning, kostrådgivning och gruppträning

Kursstarter VT 2020

MammaStark v. 3 - 8

Stärk din kropp efter graviditeten med hjälp av personlig träning i en mindre grupp.

Mån 9.15 - 10.15 Salbergahallen (6 ggr 500.-)

Löpstyrka v. 3 - 8

Vi stärker de muskler vi behöver för att nå ett bra löpsteg och rörligheten i de leder som är stela. Du kommer också att få tips på olika prehab/rehab-övningar för att hålla dig skadefri.

Torsdag 19 - 20 Vallaskolans gymnastiksal (6 ggr 500.-)

Zumba@Gold v. 4 - 14

Ett lättare danspass med härliga danssteg. För dig som är nybörjare eller har begränsningar i din träning.

Måndagar 11 - 11.50 Kulturskolan (10 ggr 700:-)

Löpteknik, start i april

En kurs utomhus där du övar på att förbättra din löpteknik. Dag och tid ej fastställd än, men håll utkik.


Nyhet i januari!

Kurs i löpstyrka

Dags att knyta på sig löparskorna snart? Se till att komma i form inför säsongens alla löppass och lopp. Vi kommer fokusera på att stärka de muskler vi behöver för att nå ett bra löpsteg och rörligheten i de leder som är stela. Du kommer också att få tips på olika prehab/rehab-övningar för att hålla dig skadefri genom säsongen.  Startar v. 3 i Vallaskolans gymnastiksal, torsdagar kl. 19-20.

Framåt våren kan du sedan fortsätta med kursen löpteknik som kommer vara utomhus med start i april.

Nytt fr o m v. 41!

Fr o m vecka 41 har jag inte längre någon drop-in. Anledningen till detta är att jag vill kunna ha kurser där ni som kunder får en mer kvalitativ träning och personlig coachning. 

Nu tar jag emot friskvårdskuponger!! Se mer på minfriskvard.se

Hjälper dig att nå dina mål


Bästa träningen för dig

Personlig tränare

En tränare som vill hjälpa just dig att nå dina mål. Individanpassade träningsprogram .

Gruppträning

Gruppträning för alla åldrar. Mångårig erfarenhet av att leda olika typer av gruppträningspass.

Kostrådgivning

Vill du ha råd kring din kost? Kostrådgivning och kostscheman utifrån dina förutsättningar. 

Kalender:

V 3 och 4 Kursstarter

MammaStark v. 3 - 8

Stärk din kropp efter graviditeten med hjälp av personlig träning i en mindre grupp.

Mån 9.15 - 10.15 Salbergahallen (6 ggr 500.-)

Löpstyrka v. 3 - 8

Vi stärker de muskler vi behöver för att nå ett bra löpsteg och rörligheten i de leder som är stela. Du kommer också att få tips på olika prehab/rehab-övningar för att hålla dig skadefri.

Torsdag 19 - 20 Vallaskolans gymnastiksal (6 ggr 500.-)

Zumba@Gold v. 4 - 14 

Ett lättare danspass med härliga danssteg. För dig som är nybörjare eller har begränsningar i din träning.

Måndagar 11 - 11.50 Kulturskolan (10 ggr 700:-)